Понад 1 мільйон українців провели зиму на ВДНГ: як пройшов 10-й сезон «Зимової країни»
05.03.2025Ювілейний зимовий сезон на ВДНГ завершився. Цього року «Зимова країна» уже вдесяте приймала гостей на території Експоцентру. За три місяці комплекс відвідали 1 139 605 гостей.
Головні цифри сезону
-
На 74 тисячі більше відвідувачів на «Зимовій країні» порівняно з аналогічним періодом минулого року.
-
Майже 42 тисячі гостей провели перший весняний вікенд на ВДНГ та разом ушанували народні традиції, відсвяткувавши Масницю.
-
635 дітей, включно з дітьми українських залізничників, які нині боронять країну, безкоштовно відвідали святкові локації «Зимової країни».
-
221 безпритульна тварина знайшла домівку під час проведення благодійного фестивалю з адопції безпритульних тварин Adopt Me Days.
«Цей сезон був особливим передусім через атмосферу єдності й прагнення людей попри все подарувати дітям нормальне дитинство, а собі — хоча б трохи позитиву та безтурботності. Ми бачимо, як українці цінують традиції, радіють зимовим святам і підтримують добрі ініціативи. Це дуже надихає робити щось нове», — підкреслює директор із розвитку ВДНГ Євген Мушкін.
У ювілейний сезон «Зимової країни» улюбленими локаціями гостей ВДНГ залишились екстремальні атракціони та ковзанка. Проте сподобалися відвідувачам і нові формати — зокрема, в «Оранжереї чар» за три місяці фестивалю було проведено 86 культурних подій, як-от чаювання з обговореннями на актуальні теми, пізнавальні квести для маленьких дослідників, заняття йогою, арт- і звукова терапія, майстеркласи із соломоплетіння й магії свічковаріння, уроки живопису, лекції із взаємодії з рослинами та інші. А протягом благодійної ініціативи з PEN Ukraine було зібрано близько 800 книжок для бібліотек у найбільш постраждалих від війни регіонах.
![]()
Із 7 грудня по 26 лютого в першому павільйоні ВДНГ у межах державної ініціативи «Спорт для всіх» за підтримки Міністерства молоді та спорту України працював критий скейт-парк. Особливістю майданчика стала зона із шістьма сходинками, що нагадує знамениті сходи на Поштовій площі, де традиційно збираються столичні скейтери. Відвідування парку було абсолютно безкоштовним, ним скористалися майже 6000 осіб.
![]()
Найінстаграмнішим місцем ювілейного сезону стала нова локація — «Тепла алея». На ній було зроблено тисячі фотографій і сторі для соцмереж.
На центральній площі ВДНГ протягом сезону провели 8 музично-інтерактивних та 14 фольклорних вистав, а також 162 флешмоби Сніговиків. Загалом за створення святкового настрою у гостей «Зимової країни» відповідали 32 анімаційні персонажі. Усі вистави й анімація були безкоштовними для гостей ВДНГ.
![]()
Середній чек під час відвідування ювілейної «Зимової Країни» становив близько 1300 грн на родину, що на 40% більше порівняно з минулим зимовим сезоном.
За результатами опитувань, 69% відвідувачів оцінили ювілейний сезон на 5 балів і назвали таким, що повністю відповідає їхнім очікуванням; 74% гостей відповіли, що стали щасливішими після дня, проведеного в «Зимовій країні», а ще 96% гостей готові рекомендувати ВДНГ своїм друзям та повернутися наступного року.