Рекордний показник: «Зимову Країну» на ВДНГ відвідали понад 1,2 млн людей

26.03.2024
Рекордний показник: «Зимову Країну» на ВДНГ відвідали понад 1,2 млн людей

17 березня завершився дев’ятий сезон «Зимової Країни» на ВДНГ. Цього року його відвідали понад 1,2 млн людей, що стало рекордним показником за історію існування проєкту. 

Найпопулярнішими локаціями «Зимової країни» стали атракціони, ковзанка та «дебютанти» — виставка крижаних скульптур «Снігова королева» й експозиція «Illuminarium. Магія світла». Відвідуваність з грудня по березень — 1 212 000 людей — найбільша в історії існування проєкту. 

«Цьогорічну „Зимову країну“ ми проводили під гаслом „Поділись світлом“ — як заклик підтримати один одного як під час можливих блекаутів, так і місію допомагати ближнім. На щастя, цієї зими не було відключень світла, та впевнений, ми змогли поділитися позитивною енергією зі всіма нашими гостями. Окремо приємно, що їх цього сезону завітала рекордна кількість — це означає, що ВДНГ разом з нашими проєктами продовжує розвиватися та радувати киян і не тільки. Та не забуваємо, що все це можливо завдяки нашим захисникам і захисницям — і продовжуємо їм допомагати», — зазначив генеральний директор НК «Експоцентр України» Євген Мушкін. 

У межах цьогорічної «Зимової країни» окремий акцент зробили на вивченні та шануванні українських традицій. Зокрема, на ВДНГ показали Фольклорно-етнографічну виставу, що знайомила гостей Експоцентру з традиціями Різдва, Маланки й Водохреща. А фіналом зимового періоду традиційно стала «Масниця», яку провели максимально наближено до автентичних святкувань: з відповідними оформленням комплексу, співами веснянок, спалюванням опудала та куштуванням страв національної кухні. Так, на заході виступили фольклорні колективи та гурти «Шум’я», «Володар», «ГуляйГород», «ДваТри», «Громиця», які виконали весняні обрядові пісні з різних регіонів України. А вистава «Ой, на Масницю» розповідала більше про обряди Масниці, аби кожен відвідувач отримав не тільки позитивні емоції, а й нові знання про українські традиції. Також всі охочі могли взяти участь у майстер-класах із соломоплетіння та виготовлення ляльки-мотанки. Вхід на територію «Зимової країни» як завжди був вільним.

Крім того, «Зимова країна» вже традиційно стала платформою для підтримки захисників й захисниць. Локації та бізнеси, що працювали на проєкті, зібрали на Сили оборони понад 1,5 млн грн. А в рамках соціальних днів ВДНГ прийняв понад тисячу дітей від більш ніж 10 благодійних організацій, соціальних служб та державних установ, які змогли безкоштовно відвідати локації «Зимової країни».