Понад 650 тисяч гостей і 1,5 млн гривень на ЗСУ: підсумки «Зимової Країни» на ВДНГ
03.03.2023Цьогоріч найпопулярнішими зимовими локаціями стали ковзанка та атракціони
26 лютого завершився 8-й сезон «Зимової Країни» на ВДНГ. За традицією, фіналом проєкту стала Масниця.
Розповідаємо про те, як минув зимовий сезон і який був цей рік загалом для найбільшого культурно-дозвіллєвого майданчика Києва.
Від початку були сумніви щодо можливості запуску проєкту, але попри все організатори прийняли рішення стартувати. Головною метою було зробити дозвілля безпечним — саме тому укриття облаштували одразу в трьох павільйонах: №1, 5 і 13. Оскільки запуск припав на період блекаутів, кожну локацію обладнали генераторами, а сам комплекс перевели в режим енергозаощадження.
«Зимова Країна» запустилася майже з тією ж кількістю локацій, що і в минулі роки. Усього їх було понад 20: ковзанка, гірки, атракціони, Резиденція Санти, постійні експозиції, заклади харчування, ярмарок тощо. Найпопулярнішими серед гостей виявилися ковзанка, атракціони й фуд-корт. Загалом участь у «Зимовій Країні» взяли 47 підприємців, четверо з яких приєдналися саме цього сезону. Так, навіть у складні часи проєкт став платформою для підтримки бізнесів, які, зі свого боку, передають частину коштів, отриманих протягом роботи, на потреби військових. Загальна сума донатів становить 1,5 млн гривень. На сьогодні придбано розвідувально-коригувальний безпілотний комплекс «Шукач 2» для військової частини А4051 ЗСУ, закуплено спальні мішки, взуття, одяг і медпрепарати для воїнів та медобладнання для військових госпіталів у Києві, Дніпрі й Хмельницькому.
Водночас на ВДНГ продовжують роботу благодійні організації, що розмістилися тут із початком повномасштабного вторгнення рф. Серед них БФ «Трініті Україна», що передав більш ніж 40 автівок для ЗСУ й на постійній основі забезпечує необхідним військових та переселенців. ГО «Ініціативне покоління» надав допомогу понад двом мільйонам людей, охопивши 16 областей. Благодійний фонд «Життєлюб» доставив сотні тисяч тонн гуманітарної допомоги у прифронтові населені пункти й на деокуповані території, допомагаючи продуктами, життєво необхідними медикаментами та засобами гігієни тим, хто лишився сам.
Також у рамках «Зимової Країни» традиційно були проведені Соціальні дні, коли на локації завітали понад 400 дітей, якими опікуються благодійні фонди та громадські організації. А щодо шкільних колективів, то на ковзанці відбулося близько 60 групових відвідувань, які продемонструвало потребу дітей в активному зимовому дозвіллі. Ще одним осередком позитивних емоцій стала Оранжерея. За зимовий період у її стінах відбулося два весілля та чотири освідчення. Усього тут побували 6802 гості, кожен із яких зробив внесок у відновлення цього місця, придбавши вхідний квиток.
Загалом же до «Зимової Країни» впродовж сезону завітало більш ніж 655 тисяч відвідувачів.
«У цей рік роботи ми помітили, що люди стали ще з більшим задоволенням відпочивати. А вуличними культурами та спортом займаються набагато активніше навіть узимку. Адже для багатьох прийшло усвідомлення того, що щастя складається з найпростіших речей: прогулянок із родиною, споглядання красивого, піклування про себе та близьких, пізнання нового. Безмежно раді, що стільки гостей обрали проживати з нами радісні моменти. Життя триває, і боротьба, на жаль, теж. Продовжуємо жити, працювати й щодня робити свій внесок у перемогу України», — генеральний директор НК «Експоцентр України» Євген Мушкін.